Delegacija Grada Bihaća, predvođena gradonačelnikom Elvedinom Sedićem, danas je boravila u radnoj posjeti Sarajevu gdje su posjetili nekoliko ključnih institucija s ciljem unapređenja suradnje i ubrzanja realizacije infrastrukturnih i razvojnih projekata važnih za Bihać. Tokom sastanka u Federalnom ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, delegacija je s ministrom Kemalom Hrnjićem razgovarala o potrebnim izmjenama Zakona o poljoprivrednom zemljištu. Fokus je bio na otklanjanju prepreka za pretvorbu poljoprivrednog u nepoljoprivredno zemljište, što bi ubrzalo niz projekata koji trenutno stagniraju. Također, razmatrana je mogućnost prenosa nadležnosti za ove postupke na lokalne samouprave, čime bi se smanjila administrativna složenost. Uz to, razgovaralo se o izmjenama zakona koje bi pojednostavile sustav izdavanja građevinskih dozvola. S izvršnim direktorom JP Ceste Federacije, Ademirom Toromanovićem, naglasak je bio na završetku započetih saobraćajnih projekata, uključujući devijaciju Puta Petog Korpusa i rekonstrukciju Jablanske ulice. Razgovaralo se i o pokretanju novih projekata, poput izgradnje kružnog toka u Ulici Irfana Ljubijankića, rekonstrukcije kružnog toka kod Doma zdravlja, te eksproprijacije zemljišta za izgradnju magistralne ceste Bihać – Bosanska Krupa. Delegacija je posjetila i Agenciju za vodno područje rijeke Save, gdje su se sastali s v. d. direktorice Dženanom Remić. Razmatrani su izazovi u realizaciji projekata poput rekonstrukcije nasipa u Kraljama i Pokoju, za koje su sredstva osigurana, ali je potrebno riješiti formalne preduvjete. Također, raspravljalo se o projektu vodnih utvrda u centru Bihaća i Ripču, kao i o novim plavnim mapama i retencijskim područjima za koja se planiraju značajna sredstva u narednoj godini, ključna za zaštitu od poplava. Ova posjeta potvrđuje opredijeljenost Grada Bihaća za nastavak suradnje s višim nivoima vlasti kako bi se osigurala realizacija važnih infrastrukturnih projekata, unaprijedili životni uvjeti građana i dodatno zaštitili prirodni resursi.
07.10.2025.
07.10.2025.
07.10.2025.